Gå till innehåll

Ibland problem med klock gadget


Silenz

Recommended Posts

Vid nåt tillfälle när jag startat Win 7 har inte klockan kommit fram alltså klock gadgeten. Sen när jag då provar öppna där alla gadgetar finns går inte det utan måste starta om datorn.

Har inte hänt ofta men någon gång.'

Har detta hänt er?

Känd bugg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vid nåt tillfälle när jag startat Win 7 har inte klockan kommit fram alltså klock gadgeten. Sen när jag då provar öppna där alla gadgetar finns går inte det utan måste starta om datorn.

Har inte hänt ofta men någon gång.'

Har detta hänt er?

Känd bugg?

Hej.

Jodå det där har hänt mig med, men det har ordnat till sig av sig självt efter ett tag eller vid omstart så har inte brytt mig så mycket.

Däremot skulle jag vilja kasta in en annan fråga när det gäller gadgets, är det någon mer som använder SR Webradio gadget?

Den verkar inte kunna hämta information från SR gällande vad som spelas etc, har för mig att detta funkade i Vista. Nån som vet nåt?

update.

glöm frågan hittade lite info på Live Gallery.

"Update 090307: Sveriges Radio har updaterat källan (xml) som gadgeten använder för "Just nu" info och för scrollande information. Ska bara leta upp ngnstans att hosta kanallistan mm så lägger jag upp den nya fungerande versionen"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...