Gå till innehåll

logitech mus problem


Recommended Posts

Hej. Jag var dum nog att uppdatera programvaran till min logitec mus i helgen, efteråt så lyckas jag inte få rullhjulet att gå i steglöst läge igen. Har testat på alla tänkbara sätt, läst igenom hjälpavsnittet många gånger men lyckas ändå inte. Någon som har nåt tips? musen heter logitech vx revolution.

Är ju riktigt störigt att inte kunna rulla steglöst när man blivit van med det....

mvh jensa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej. Jag var dum nog att uppdatera programvaran till min logitec mus i helgen, efteråt så lyckas jag inte få rullhjulet att gå i steglöst läge igen. Har testat på alla tänkbara sätt, läst igenom hjälpavsnittet många gånger men lyckas ändå inte. Någon som har nåt tips? musen heter logitech vx revolution.

Är ju riktigt störigt att inte kunna rulla steglöst när man blivit van med det....

mvh jensa

Har Du provat med systemåterställning? Testa det, men kom ihåg att göra det i felsäkert läge! ( F8 flera ggr under uppstart)

essin <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har Du provat med systemåterställning? Testa det, men kom ihåg att göra det i felsäkert läge! ( F8 flera ggr under uppstart)

essin <_<

Har inte testat det, har dock installerat om logitech programmet flera gånger men det gav ju inget förståss...

mvh jensa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...