Gå till innehåll

Ladda ner Office 2003 trial ?


Recommended Posts

Hej,

Har här på företaget en licens på en maskin med office 2003 basic (innefattar word,excel och outlook)

Personen skall få en ny maskin och då behöver jag lägga in detta igen, har serienummer men ingen skiva. Känns inte motiverat att köpa office 2007 när vi har en licens som fungerar till det han använder det till.

När man köper office 2007 nu förtiden (OEM) får man ingen skiva med utan kan ladda ner trial från MS och sen köra på sin licensnyckel.

Vill minnas att Office 2003 gick till på ett liknande sett. Finns det någonstans där jag kan ladda ner svensk office 2003 trial så ja kan köra på nyckeln sen ??

Har office 2003 här också standard, skivor alltså, dessa innehåller ju lite mer ...men skulle dessa funka om ja kör en anpasad installation och väljer word,excel och outlook ??

Vill helst inte beställa rescue skivor om det är ända lösningen, tar väll en attans tid att från från Microsoft ??

Någon som har lust att hjälpa mig ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

denna finns ju men vågar inte svara på om den är ett eller flera språk eller vilket språk det är:

http://download.microsoft.com/download/6/2...A/OfficeSTD.exe

" Office Standard Edition 2003 60-Day Trial "

Edit: Verkar vara endast Engelska

Edit2: Stavfel!

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...