margrehte Posted June 18, 2009 Posted June 18, 2009 Nätverks och delningscenter / status , kan inte minnas att jag sett client for Microsoft networks i datorn tidigare, behövs den ? Quote
si3rra Posted June 18, 2009 Posted June 18, 2009 utan den (& File and Printer sharing for Microsoft Networks) så kan du inte dela filer eller komma åt andra datorer i nätvkerket. Quote
margrehte Posted June 18, 2009 Author Posted June 18, 2009 utan den (& File and Printer sharing for Microsoft Networks) så kan du inte dela filer eller komma åt andra datorer i nätvkerket. Tack, var nyss i kontakt med telia då även telias supportassistent misslyckats med att fixa nätverksproblemen,,, han fick mej att koppla ur routern, sen skickade han ny idnummer till datorn...Kollade manualen för routern och såg då att tidigare idnummer var för router dvs 192.,nu är jag nollställd och vet inte hur jag skall gå vidare för att installera routern,,, för client for microsoft networks finns inte och kommer inte automatiskt när routern kopplas in,,, var på microsoft sida och fanns en hel del olika networks att ladda ner ? ...vad är fil and printer sharing för nåt ? Quote
Recommended Posts