Gå till innehåll

Kört många prg´s.


Sunshine

Recommended Posts

God kväll!

Nu skall jag berätta/skriva om W7.

Jag har provat Windows 3.0, 3.1, XP, ME, Vista och nu W7. Har ej upplevt att något annat opsys har varit så stabilt som den nuvarande Windows 7:an. Den är helt och hållet suverän i stabilitet och hastighet.

Är det några som har negativa saker om W7, skriv gärna då ett inlägg här. Jag är då bara + till W7, hittar alla drivisar som behövs och vad kan man mera begära?

En nöjd sunshine. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God kväll!

Nu skall jag berätta/skriva om W7.

Jag har provat Windows 3.0, 3.1, XP, ME, Vista och nu W7. Har ej upplevt att något annat opsys har varit så stabilt som den nuvarande Windows 7:an. Den är helt och hållet suverän i stabilitet och hastighet.

Är det några som har negativa saker om W7, skriv gärna då ett inlägg här. Jag är då bara + till W7, hittar alla drivisar som behövs och vad kan man mera begära?

En nöjd sunshine. :rolleyes:

Kan inte annat än att hålla med till 100%.

Började faktiskt själv redan med Windows 2.0 som mest var skräp, det var med 3.11 det verkligen började lossna.

Snackar nu alltså om grafiska os, började annas med abc 80 redan 1979 och därefter abxc 802 + 806 och sedan 1600 och därefter Nokia 286 (med bl.a. sco xenix).

Nej tillbkaka till nutid.... Windows 7 kommer att slå alla med häpnad, speciellt på bärbara.

Har precis senaste månaden kört W7 på min nya minipc HP 2140, rent fantastiskt....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God kväll!

Nu skall jag berätta/skriva om W7.

Jag har provat Windows 3.0, 3.1, XP, ME, Vista och nu W7. Har ej upplevt att något annat opsys har varit så stabilt som den nuvarande Windows 7:an. Den är helt och hållet suverän i stabilitet och hastighet.

Är det några som har negativa saker om W7, skriv gärna då ett inlägg här. Jag är då bara + till W7, hittar alla drivisar som behövs och vad kan man mera begära?

En nöjd sunshine. :rolleyes:

JUst nu har jag inte tillgång till min W7 (både den och jag har semester) men jag har bara gott att säga än så länge (både på nyare och äldre maskiner).

Det som jag inte har hunnit testa i W7 är hur inspelning av marksänd TV fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...