Gå till innehåll

[Uppdateradx3] RTM klart! hos TechNet 6 augusti... Läckt idag 24 juli


arkin

Recommended Posts

Nere i hörnet står iallafall inget om att det är en utvärderingsversion

"We are close, but have not yet signed off on Windows 7. When we RTM you will most certainly hear it here. As weve said all along, we will RTM Windows 7 when its ready. As previously stated, we expect Windows 7 to RTM in the 2nd half of July".

Windows 7 blir RTM när det är klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick precis ett mail från TechNet med följande innehåll:

"Well continue to offer the RC download until August 20, 2009. After that, you wont be able to get the download, but if you have the bits, you can still install the RC and get a key if you need one. (To get a key, just go to the Downloads page and follow the instructions.)"

Hur ska man tolka detta? Om nu RTM sker i dagarna, varför erbjuds RC till 20 augusti?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick precis ett mail från TechNet med följande innehåll:

"Well continue to offer the RC download until August 20, 2009. After that, you wont be able to get the download, but if you have the bits, you can still install the RC and get a key if you need one. (To get a key, just go to the Downloads page and follow the instructions.)"

Hur ska man tolka detta? Om nu RTM sker i dagarna, varför erbjuds RC till 20 augusti?

De som certiferar sin hårdvara och applikationer måste ha RC:n tillgänlig för att kunna göra det, de flesta i enterprise klassen gör detta på RC:n och inte RTM versionen faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser att du har windows aktiverad..... Hur gick det till?

Jag hittade en bild som gör att man kan registrera Windows 7

det ända jag kan säga om detta är att man skiver via kommandotolken som admin

som sagt slmgr /? kan hjäpa en del :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Code:

OFFICIAL RTM : JULY 16-17

OFFICAL OEM : EARLY AUGUST

OFFICAL RETAIL : OCTOBER 22

6.1.7600.16385.win7_rtm.090713-1255 - NEW!

Och nu är det den 21 juli. Jag har bara sett ETT meddelande (på Vista123.net) om gyllene bygget och det var igår 20 juli. Men även andra datum har ju figurerat. T.ex. 24 juli. Själva skriver Windows7-teamet i sin blogg "andra hälften av juli" och det är ju fortfarande ett par dagar kvar av juli. Men jag kan gott erkänna att jag är ganska otålig på att det officiella släppet skall annonseras (snart, snart!!!!).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...