e2zippo Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Jag kör för tillfället Win 7 Ultimate RC1 och har ett problem med att min muspekare ändras lite då och då till ett konstigt streck med hack på sidan. Och det spelar ingen roll att jag försöker ändra tillbaka i kontrollpanelen för muspekare. Sen helt plötsligt kan den hoppa tillbaka och bli vanlig igen. Jag kan inte ta någon printscreen heller för jag sitter på ett mac-tangenbord, och programmet jag använder tar inte med muspekaren. Är det någon som har haft samma problem eller hört om det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 testat med nya grafikdrivisar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e2zippo Posted July 21, 2009 Author Share Posted July 21, 2009 testat med nya grafikdrivisar (har aldrig testat en mac så jag vet inte om det fungerar att byta) Kan vara grafikdrivisarna, såg att det kommer nya på fredag. Och för att klargöra så kör jag inte Mac, utan har bara ett apple-tangenbord Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts