bobcat Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 (edited) Mina nätverks anslutningar som finns under kontrollpanelen har försvunnit , det finns bara ikonen kvar och i den är det tomt . Någon som har en ide om vad som kan ha hänt ?.Bosse Edited August 9, 2009 by bobcat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Öppna Tjänster (services.msc) och se till att tjänsten Network Connections inte är inaktiverad. (Jag har startmetod Manuellt.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobcat Posted August 9, 2009 Author Share Posted August 9, 2009 Öppna Tjänster (services.msc) och se till att tjänsten Network Connections inte är inaktiverad. (Jag har startmetod Manuellt.) Samma här d.v.s. den är manuellt startad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Är Status Startad? Om inte, klicka på Starta tjänsten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobcat Posted August 9, 2009 Author Share Posted August 9, 2009 (edited) Är Status Startad? Om inte, klicka på Starta tjänsten. Yes den är startad. Ingen som har några ideer om vad som kan ha hänt? Edited August 9, 2009 by bobcat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts