Jump to content

Vädergadgeten

Mic

Recommended Posts

Är det någon vars vädergadget verkar klara av att uppdatera sig själv? Min t.ex visar fortfarande morgonvädret (5 grader) trots att sidan som länken på gadgeten tar en till visar 21 grader. Kör W7 x64 RTM

Har inte haft problem i RC men det var i 32-bitars. Får lägga in klocka och väder iväll efter restaurangbesök och se hur det ser ut i 64-bitars.

EDIT: Nu har jag installerat väder och klockor på min bärbara. Fick natt (precis som det skall vara) Skall se i morgon vid 6 vad den visar då. Återkommer.

Edited by perbear

Är det någon vars vädergadget verkar klara av att uppdatera sig själv? Min t.ex visar fortfarande morgonvädret (5 grader) trots att sidan som länken på gadgeten tar en till visar 21 grader. Kör W7 x64 RTM

Har du anpassat den så att den söker vädret på din hemort? T.ex. Göteborg? Om allt är rätt så säger den till att den har hittat rätt stad, t.ex. Göteborg Västra Götaland (Sweden)

EDIT: Tittade på min gadget i morse innan jag stängde av datorn. Den visade aktuell temperatur för Göteborg, SWE och att det ännu inte var dagsljus. Hur går det för dig?

Edited by perbear