Gå till innehåll

Recommended Posts

Hej

När jag försöker starta outlook 2003 så kommer denna feltext upp. Microsoftoffice outlook kan inte startas. Det går inte att öppna outlook-fönstret. mapparna kan inte öppnas. Har instalerat om office prog och det kommer fran samma feltext. Så finns det någon som vet hur man fixar till så att det startat

Tackar

Jaffe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter som att något i din Outlook-profil blivit korrupt. Leta upp "E-post" i Kontrollpanelen och skapa där en ny profil och se till att Outlook skall fråga dig om vilken profil som ska användas. När du startar Outlook väljer du den nya profilen och ser om det fungerar bättre. Vi börjar så i alla fall, så kan vi gå vidare när vi kommit fram till vad problemet är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte riktigt koll på Outlook 2003 men eftersom något är korrupt i din användarprofil kan det vara fler saker som är fel men som ligger dolda under ytan och inte uppenbarar sig just nu. Därför är mitt råd att börja om på ny kula på den nya användaren. Du kan köra verktyget "Guiden överför filer och inställningar" om du kör XP eller "Windows Filöverföring" om du kör Windows 7 för att föra över inställningar och filer med mera som ligger på den andra användaren. Enda "risken" med detta är att du eventuellt flyttar med problemet om du tar med Outlook-profilen, så undvik detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...