Gå till innehåll

Windows Media Center slutat att fungera?


Pippi

Recommended Posts

Jag har lite lustiga saker som har hänt senaste tiden då automatiska uppdateringar gjort att min dator protesterat med att inte fungera. Fått göra flera systemåterställningar och en del program har slutat fungera eller så kommer jag inte åt dom. Varje gång jag startar datorn så kommer meddelandet "Media Center har slutat fungera" och under det står "ett problem gjorde att programmet slutade fungera korrekt, programmet stängs ner och du kommer att meddelas om det finns någon lösning på problemet" Men jag får inget sådant meddelande så jag tolkar som att det inte finns någon lösning på problemet :o

Jag vet inte riktigt vilka funktioner Media Center har.... men styr det hur man kan titta på Youtube-klipp ex vis? För när jag gör det så tar det oändlig tid innan det laddas. Så var det inte tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Pippi!

Om du ville berätta vad du har för dator, OS, SP mm, då kanske du kunde få lättare svar på dina frågor

Det samma gäller din andra tråd också.

PS. Antar att OS:t är Vista

MVH Mickilina

Jo men visst! Jag var lite snabb och obetänksam här och glömde ju hälften... :rolleyes:

Jag har en relativt ny dator (inköpt i jan -09) Fujitsu Siemens Amilo Desktop Pi 3630, med Vista och SP 2 och det började att krångla i och med uppdateringen av SP 2 kom.... efter det är inget sig likt. Internetuppkopplingen slår av och jag har nätverksproblem förutom ovan nämnda problem. När jag söker på sidor så står det bara och mal med den där runda gröna ringen och inget händer.... segt alltså. Har en gång gjort en städning med CCleaner och ev försvann onödigt många registernycklar i stressen när allt hängde sig för ett tag sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...