Gå till innehåll

Kan inte redigera bilder


Recommended Posts

asså jag förstår inte. om jag sparar en bild från min bdb, till min dator, och ska redigera den i paint (typ göra en header) så kmr det upp en poupruta där det står: "Det går inte att läsa in filen. Ogiltig bitmappsbild eller format som inte stöds", också kanske bilden heter typ: "19441_1250075560_49204075", och om jag går in på min blogg å sparar samma bild ner till min dator, och då kanske den heter: "foto-1787_48963622", jah DÅ funkar det att redigera den. första gången det här har hänt och jag fattar int. om bilden heter bara massa siffror så går den inte att redigera. hjälp mig nån ! har bytt namn på filen osv, men det går inte. det är nå fel. tacksam för hjälp. puss. har windows vista så är lite okunnig, sånt där hände aldrig på min förra dator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså när du sparar ner en bild från t.ex bilddagboken så heter den ju t.ex "53838_1251053986.jpg"

För det första så är det en jpg och inte en bitmappsbild (.bmp) då.

Men kan tvärr inte återskapa ditt problem, att öppna en bild sparad från BDB i Paint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså när du sparar ner en bild från t.ex bilddagboken så heter den ju t.ex "53838_1251053986.jpg"

För det första så är det en jpg och inte en bitmappsbild (.bmp) då.

Men kan tvärr inte återskapa ditt problem, att öppna en bild sparad från BDB i Paint.

det kanske int är en jävla bitmappsbild, men det står då dt då jag försöker he in den i paint, därför går dt inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...