FixarFrasse Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 (edited) Hej, Som titeln lyder så skulle jag vilja ha lite hjälp med att ta bort dessa j*vla reklam-banners som finns i ICQ's programvara. Känner ni till någon "Tweak" som gör att detta försvinner? Vill inte använda något annat program än ICQ's egna. Går det inte att ta bort så går det inte, that's it! Kika gärna på bilden nedan, de som är rött inringade, är reklamen jag skriver om. Tack! Edited September 6, 2009 by FixarFrasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jens.p Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 (edited) Hej,Som titeln lyder så skulle jag vilja ha lite hjälp med att ta bort dessa j*vla reklam-banners som finns i ICQ's programvara. Känner ni till någon "Tweak" som gör att detta försvinner? Tack! Var det inte en user som blev bannad för han tala om att google är din vän? Men här har du svaret: http://www.google.se/search?hl=sv&sour...aq=null&oq= mvh jens Edited September 6, 2009 by jens.p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts