margrehte Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Först nu kollat drivrutiner och gäller / audio/ati radeon express/lanrealtek/ ända som var ok är processor, är det lika med chipset ?. Efter SPI/SP2 så sköter microsoft installation av drivrutiner, om jag skulle få för mej att försöka installera själv så blir det krasch kaboom. Vid uppstart av datorn blir halva skärmen svart , även nätverk är lite si o så. Drivrutinerna som microsoft installerat är från 2006 och finns från 2007/2008. Skulle jag vinna något på att fösöka få färskare drivrutiner ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Om du håller ditt till att använda drivrutiner som är WHQL märkta så ska dem inte kunna ge några problem dessa är nämligen testade och godkända av Microsoft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margrehte Posted September 9, 2009 Author Share Posted September 9, 2009 Hm, hur ser jag om dom är märkta som du säger, jag hämtar ju från Acers sida, varför installerar microsoft äldre drivrutiner ?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts