MrBigSpender Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Hej, Jag vill ta bort visual studio från min dator 2005 respektive 2008 jag går in i kontrollpanelen och väljer att avinstallera får då felet att vs_setup saknas vad kan jag göra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 (edited) Ta fram originalmediat och kör om installationen och välj där att avinstallera. Edited September 14, 2009 by odenxt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mutex Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Man behöver inte ha originalmediet för att avinstallera visual studio. Du har förmodligen lekt med filerna manuellt innan du försökte avinstallera, right? Dock kan ju odenxt's förslag fungera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrBigSpender Posted September 15, 2009 Author Share Posted September 15, 2009 Man behöver inte ha originalmediet för att avinstallera visual studio. Du har förmodligen lekt med filerna manuellt innan du försökte avinstallera, right?Dock kan ju odenxt's förslag fungera. Nä, jag har inte lekt med filerna. Känns dock som att någon fil försvunnit. Funderar på att blåsa hela Windows Vista Ul. och börja om från början The Microsoft Way! Börja om från början börja om från nytt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts