jaroffe Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Hallå där alla. Har kört med windows 7 ett tag men har behövt installera om det igen. Den skiva jag brände tidigare i år med Windows 7 har dock blivit repad och fungerar ej. Skulle behövt bränna en ny skiva men den finns ej för nerladdning på Microsoft hemsida längre. Jag har produkt nyckel som gäller till nästa år men undrar nu om det finns nåt annat alternativ och ladda hem från? Jag har kört med Windows 7 Ultimate tidigare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Detta gäller alltså RC och inte RTM? (framgår inte av inlägget) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaroffe Posted September 23, 2009 Author Share Posted September 23, 2009 Detta gäller alltså RC och inte RTM? (framgår inte av inlägget) Det gäller RC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Eftersom du har en produktnyckel... så får du snällt fråga om någon vill dela med sig av sin RC skiva. Eller så får du vända dig till en mindre seriös sajt för att ta hem den. Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaroffe Posted September 23, 2009 Author Share Posted September 23, 2009 Eftersom du har en produktnyckel... så får du snällt fråga om någon vill dela med sig av sin RC skiva. Eller så får du vända dig till en mindre seriös sajt för att ta hem den.Mange Ja då frågar jag här och nu om någon är snäll och kan dela med sig av sin RC skiva? Eller om ni möjligen kunde länka till en fungerande RC ? Tack på förhand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Skicka ett pm med din adress.... Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaroffe Posted September 25, 2009 Author Share Posted September 25, 2009 Problemet löst. Trodde min skiva var repad då den inte funkade ordentligt under installation. Dock så berodde problemet på en usb hubb som jag har i min burk. Kopplade ur den så funkade installationen perfekt. Tack ändå för all hjälp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts