Manneman Posted September 25, 2009 Posted September 25, 2009 (edited) Hej och hå... En kompis till mig ringde mig och jublade över att han hade fått ner Windows 7 på svenska... från Piratbukten, naturligtvis. I beskrivningen på torrenten står det att den är hämtad från Technet. Vad innebär detta? Känns jäkligt tråkigt att någon knäckt hederskoden och lagt ut den på PB... Mange Edited September 26, 2009 by Manneman Quote
Guest Lasseska Posted September 25, 2009 Posted September 25, 2009 (edited) Har funnits på TPB och andra ställen i över en månad. Windows 7 finns att ladda ner på technet och msdn sedan länge. Så att den skulle komma ifrån nån betatest grupp är ju inte säkert http://windowsteamblog.com/blogs/windows7/...ubscribers.aspx Edited September 25, 2009 by Lasseska Quote
Manneman Posted September 25, 2009 Author Posted September 25, 2009 Ah... Har lite dålig koll på hur det funkat utanför betatestningen och våra nerladdningar... Jag kanske bara överreagerar, det är ju inte ovanligt att detta händer. Det är väl just det faktum att man fick ett så pass seriöst förtroende... Mange Quote
Recommended Posts