Felsök kommunikationsproblem med Outlook


Recommended Posts

Om du har ett e-postproblem och misstänker problem med kommunikationen med en e-postserver, oavsett om det är Exchange, POP eller IMAP så finns det inbyggd felsökning för detta i Outlook. Du aktiverar loggningen genom att gå till Verktyg > Alternativ > Annat > Avancerat och sedan kryssar i "Aktivera loggning (felsökning). När du sedan startar om Outlook kommer den att spara loggfiler över kommunikationen i en mapp som heter "Outlook Logging" i din användarmapp.

Detta tips gäller för: Outlook 2003 och senare.

Visa hela artikeln

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share