brabus Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Satt på balkongen vid 2 tillfällen innan solen riktigt gått upp.En skata,tror det var samma vid båda tillfällena satte sig på min balkong och jag tog upp min mobil och började filma.Tyvärr är kvaliten inte så bra,går inte att spela in i mer än "176X144" och pga dåligt ljus så blir det som det blir. Blev lite förvånad hur orädd fågeln var,som närmast höll jag kameran ca 40cm ifrån fågeln.Kanske den var jäkligt trött bara och därför inte hajade vad som skedde. Quote
Manneman Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Den såg lite rufsig ut... har kanske blivit tilltufsad och behövde hämta andan? Nice shot! Mange Quote
PCGuiden Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Verkar som om det skulle vara en ungfågel som har drabbats av våryrsel /Naturguiden Quote
brabus Posted October 8, 2009 Author Posted October 8, 2009 Fick besök i morse av samma fågel,tror jag. Quote
Recommended Posts