Gå till innehåll

Felmeddelande gällande tftp.nfo


Recommended Posts

Skanna med HijackThis och bocka för:

O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Add To Print List - res://C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_AddToList.html

O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint High Speed Print - res://C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_HSPrint.html

O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Preview - res://C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_Preview.html

O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Print - res://C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_Print.html

Avsluta alla andra program.

Tryck Fix checked.

Starta om datorn.

Det tar bort menyvalen och sedan kan du använda t ex CCleanerför att få bort valet i Lägg till och ta bort program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så väldigt mycket för all hälp!

De sista spåren av Canonskrivaren är borta.

Återställningspunkten åtgärdad och OTL har avinstallerat sig själv.

Av bekvämlighetsskäl (slippa hålla på med olika inställningar) har jag förlitat mig på den inbyggda brandväggen i XP och Nod32. Efter att ha läst dina Råd om datasäkerhet inser jag att mitt förhållningssätt inte är särskilt "datorsmart" ... Jag ska ta till mig råden, det blir till att försöka sätta sig in i alla inställningar till höger och vänster :)

Än en gång hjärtligt tack och ha en riktigt skön helg!

MaPe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...