Libra63 Posted October 19, 2009 Posted October 19, 2009 Favoritmappen är tom och när jag provar att öppna den så kommer ett meddelande upp att jag ska sätta in en skiva. Favoriter i startmenyn har alltså blivit DVD-RW enhet :-( Favoriterna är kvar i användarmappen men är borta även i webläsaren. Kollar jag egenskaper i Favoriter så är platsen: C:\Users\Libra63\AppData\Local\Microsoft\Windows\Burn\Burn så något måste ha blivit fel. Någon som har en lösning? ;-) Quote
Sunshine Posted October 19, 2009 Posted October 19, 2009 (edited) Favoritmappen är tom och när jag provar att öppna den så kommer ett meddelande upp att jag ska sätta in en skiva. Favoriter i startmenyn har alltså blivit DVD-RW enhet :-( Favoriterna är kvar i användarmappen men är borta även i webläsaren. Kollar jag egenskaper i Favoriter så är platsen: C:\Users\Libra63\AppData\Local\Microsoft\Windows\Burn\Burn så något måste ha blivit fel. Någon som har en lösning? ;-) Hej! Ändra "Kollar jag egenskaper i Favoriter så är platsen: C:\Users\Libra63\AppData\Local\Microsoft\Windows\Burn\Burn till "C:\Users\Libra63\Favoriter."" Edited October 19, 2009 by Sunshine Quote
Libra63 Posted October 19, 2009 Author Posted October 19, 2009 Tack det var ju enkelt! Behövde ju ens inte gå in i registret *S* Quote
Recommended Posts