fabregas Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Hej! Bredband fungerar inte på min dator. Enligt bredbandsbolaget så ska det finnas ett lokalt nätverk när man går in på nätverksanslutningar...men det finns inte på min dator sen jag var tvungen att installera om windows xp. Ngn som vet vad jag behöver göra? En annan sak är att ljud och skrivare och sånt fungerar inte. Det stod att man skulle anväda en Drivers & Utilities Skiva när man installerat om, men jag har ingen sån...är det drf många saker inte fungerar? Hur kan jag fixa dom? Mvh Johan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 För att kunna hjälpa dig så måste du lämna detaljerad information om din dator... Att du inte har internet beror säkert på att du fattas drivrutiner till nätverkskortet. Av samma anledning har du inte heller ljud osv. Skicvan som du behöver har dessa drivrutiner på sig. För att istället hitta dessa på internet måste du lämna information om datormodell, hårdvara osv... Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts