tompa99 Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 ALLA mina ikoner till program och dokument är försvunna från skrivbordet, Gadgets är kvar på högersidan. Ikonerna försvann efter en uppdatering av moderkortets bios. Har försökt lägga till tex Papperskorgen genom att högerklicka och välja anpassa och sedan "Ändra på ikoner på skrivbordet" men det har inte kommit tillbaks några ikoner. Om jag klickar på "Dator" i startmenyn och sedan på Skrivbord så finns allt där, men hur gör jag för att det skall synas på det riktiga skrivbordet? Kan man användra i "Registret" eller någon INI-fil ? Quote
Sunshine Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 ALLA mina ikoner till program och dokument är försvunna från skrivbordet, Gadgets är kvar på högersidan. Ikonerna försvann efter en uppdatering av moderkortets bios. Har försökt lägga till tex Papperskorgen genom att högerklicka och välja anpassa och sedan "Ändra på ikoner på skrivbordet" men det har inte kommit tillbaks några ikoner. Om jag klickar på "Dator" i startmenyn och sedan på Skrivbord så finns allt där, men hur gör jag för att det skall synas på det riktiga skrivbordet? Kan man användra i "Registret" eller någon INI-fil ? Hej! Högerklicka på skrivbordet, sedan på visa -> visa iconer på skrivbordet. Enl. bild! Mvh// Sunshine Quote
tompa99 Posted October 22, 2009 Author Posted October 22, 2009 Tack, vad bra, det fungerade, känner mig lite generad över det enkla lösningen. Quote
Sunshine Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 Nema Problema som man säger! Ha en fortsatt bra dag. //Sunshine Quote
Recommended Posts