Gå till innehåll

Skrivbordsproblem


tompa99

Recommended Posts

ALLA mina ikoner till program och dokument är försvunna från skrivbordet, Gadgets är kvar på högersidan.

Ikonerna försvann efter en uppdatering av moderkortets bios. Har försökt lägga till tex Papperskorgen genom att högerklicka och välja anpassa och sedan "Ändra på ikoner på skrivbordet" men det har inte kommit tillbaks några ikoner.

Om jag klickar på "Dator" i startmenyn och sedan på Skrivbord så finns allt där, men hur gör jag för att det skall synas på det riktiga skrivbordet? Kan man användra i "Registret" eller någon INI-fil ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ALLA mina ikoner till program och dokument är försvunna från skrivbordet, Gadgets är kvar på högersidan.

Ikonerna försvann efter en uppdatering av moderkortets bios. Har försökt lägga till tex Papperskorgen genom att högerklicka och välja anpassa och sedan "Ändra på ikoner på skrivbordet" men det har inte kommit tillbaks några ikoner.

Om jag klickar på "Dator" i startmenyn och sedan på Skrivbord så finns allt där, men hur gör jag för att det skall synas på det riktiga skrivbordet? Kan man användra i "Registret" eller någon INI-fil ?

Hej!

Högerklicka på skrivbordet, sedan på visa -> visa iconer på skrivbordet. Enl. bild!

Mvh// Sunshine

post-8087-1256212521,45_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...