wolf6a Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 Hej Jag undrar om det kommer mer språk till Windows 7 Family Pack eller kommer den bara att vara på engelska Roffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 Har tagits upp på forumet flera gånger... Nej, i nuläget finns det inga uppgifter om att det kommer språkpaket till Famliy Pack. Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolf6a Posted October 24, 2009 Author Share Posted October 24, 2009 Finns det något sätta att kringgå detta på något vis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 Lagligt? Nej! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolf6a Posted October 24, 2009 Author Share Posted October 24, 2009 Lagligt? Nej! Om jag skulle vilja ordna en till mina ungar som inte läser engelska så bra skulle det gå att lösa ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolf6a Posted October 24, 2009 Author Share Posted October 24, 2009 (edited) Var ute och Googlade runt lite och nu kör jag på svenska hittade detta som fungerar klockrent Roffe Bortplockat! Bryter mot forumreglerna!!! Edited October 24, 2009 by Manneman Bryter mot forumreglerna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 Detta innebär också ett licensbrott... ganska givet eller hur? Som jag skrev... det går i nuläget inte att få svenska på laglig väg. Kul att du hittade lösningen, men om du tar en titt i forumreglerna så är det inte tillåtet. Dessutom så gör du din nuvarande licens ogiltig. Detta gör du som du vill... jag uppmanar ingen annan att göra detsamma. Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts