ove e Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 När jag ska hämta en torrentfil får internet så kan jag inte välja att spara den utan den öppnad på en gång. Detta sker inte då jag t.ex. hämtar en MP3-fil, då kan jag välja spara, öppna eller avbryt. Varför är de så? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 Antagligen associationen för .torrent är inställd så, möjligt att det är någon programinställning i ditt torrentprogram (vilket kör du?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 Låter mer som att den där kryssrutan i fönstret för nerladdaren i Internet Explorer 'Öppna programmet när den är hemladdad" är ikryssad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ove e Posted October 25, 2009 Author Share Posted October 25, 2009 Om det är så som Cynthia säger. Hur blir man av med de. Man hinner ju aldig under själva nerladdningen, den går för fort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted October 25, 2009 Share Posted October 25, 2009 Ladda ner något stor fil så har du gott om tid att kolla den där kryssrutan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts