Gå till innehåll

Dataexekveringsskyddet.


agakhan

Recommended Posts

Dataexeveringsskyddet stör hela och stänger av program hela tiden. När jag försöker inaktivera funktionen få jag till svar att Internet Explorer går inte att inaktivera för det är 64 Bitars!!

I ändra inställningar för dataexeveringsskyddet skriver de:

"Om du väljer att skydda alla program kan du ändå inaktivera dataexekveringsskyddet för enskilda program. Om du misstänker att ett program inte fungerar som det ska när dataexekveringsskyddet är aktiverat bör du be programvaruutgivaren om en version av programmet eller en uppdatering som är kompatibel med skyddet innan du ändrar några inställningar för dataexekveringsskyddet."

Vad ska jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dataexekveringsskyddet är obligatoriskt för 64-bitarsprocesser vilket förklarar varför du inte kan stänga av det. Är det bara problem med IE? Om ja så beror det troligtvis på ett plugin, testa därför att nollställa inställningarna genom att gå till Verktyg > Internetalternativ > Avancerat och sedan "återställ".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dataexekveringsskyddet är obligatoriskt för 64-bitarsprocesser vilket förklarar varför du inte kan stänga av det. Är det bara problem med IE? Om ja så beror det troligtvis på ett plugin, testa därför att nollställa inställningarna genom att gå till Verktyg > Internetalternativ > Avancerat och sedan "återställ".

Jag gör alltid som du säger Stenis och då blir det bra.Problemet är löst, du är alltid en klippa Stenis tack så hemskt mycket att du ställer upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...