freddehboy Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Hej Jag har Vista 64-bit på en samsung HDD där jag också nu ska installera Windows 7, 64-bit fast på en annan start partition än vista 64-bit! Jag flyger med FSX på vistan och ska göra allt det andra på win 7 OS:et! Startade install programmet men jag kunde bara installera på vista 64 dvs. jag kunde inte skapa en till start partition? Vill kunna välja vilken av OS:en jag vill köra innan jag startar upp datorn! Kan någon hjälpa mig snast confused: ///Mvh Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanspahlen Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Förutsatt att du har 2 enheter (partittioner eller hårddiskar) så kör du Vista och stoppar i dvd:n med Win7. Installera på enheten som inte är Vista. När det är klart så kan du välja OS vid uppstart av systemet. PS FSX funkar väl lika bra på Win7, eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts