NJPN Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Köpte en ny stationär dator [Compaq Presario CQ5213sc] med Win7 och allt funkar perfekt förutom ljudet som hackar sig då o då. Provade Winamp, WMP och till o med på Youtube, samma sak. När jag kollar på ljudkortet och dess uppdateringar säger datorn allt är OK. Känner någon denna problem? Kan det ha nåt att göra med att HDMI kabeln är inkopplad till TVn? Några tips jag kan prova, orkar skicka tillbaka datorn när jag vet det kan ta veckor innan man får tillbaks den. Tack för alla svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 vart tar du ut ljudet? genom HDMI kabeln till högtalaren eller från ljudkort till högtalare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NJPN Posted November 15, 2009 Author Share Posted November 15, 2009 Genom ljudkortet, USB-hörlurar. Kan det vara nåt fel på ljudkortet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian_se Posted December 10, 2009 Share Posted December 10, 2009 Genom ljudkortet, USB-hörlurar. Kan det vara nåt fel på ljudkortet? USB-hörlurar har eget ljudkort och är inte beroende av annat kort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts