Gå till innehåll

BulletProofFTP Server meddelande


__087

Recommended Posts

Hejsan, jag använder BulletProofFTP server på min dator. Detta program står på i princip 24/7 och med jämna mellanrum får jag upp ett felmeddelande på skärmen, programet funkar utmärkt men just meddelandet jag stör mig på. Över en natt har jag säkert 10 st rutor att trycka ner, ganska irriterande! Meddelandet som kommer upp lyder "Acces voilation at adress #ff991001". Skickar även med en bifogad bild, vad kan detta bero på och hur löser jag detta irriterande meddelande?

post-5915-1259437020,43_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det så att du kör "Borttaget av moderator"?

Ajabaja i så fall, och så inget prat om crack eller crackade programvaror tongue.gif

((om en mod anser filnamnet som diskussion eller spridning av crackad / olaglig programvara så bör inägget redigeras, anser att i detta fall kan filnamnet vara viktigt för att hjälpa personen hitta svaret på sin fråga))

Redigerad av Manneman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det så att du kör "borttaget av moderator"?

Ajabaja i så fall, och så inget prat om crack eller crackade programvaror tongue.gif

((om en mod anser filnamnet som diskussion eller spridning av crackad / olaglig programvara så bör inägget redigeras, anser att i detta fall kan filnamnet vara viktigt för att hjälpa personen hitta svaret på sin fråga))

aha, jag anser inte om att det är prat om crack etc.. utan mer som ett problem med programet jag vill ja hjälp med lixom, men om ni anser motsatsen så får ni väl ta bort tråden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

087, har du inte sett mitt personliga meddelande till dig?

Samt att du missade att svara på om det var den versionen smile.gif

Problemet ligger inte i "orginalprogrammet" utan i cracket.

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

087, har du inte sett mitt personliga meddelande till dig?

Samt att du missade att svara på om det var den versionen smile.gif

Problemet ligger inte i "orginalprogrammet" utan i cracket.

hehe aa, det var visst precis den versionen av programet jag använder. Ojdå, brukar inte hålla koll på PM men jag kollar nu.

EDIT: tack så mycket för svaret, då vet jag :)

Redigerad av __087
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe aa, det var visst precis den versionen av programet jag använder. Ojdå, brukar inte hålla koll på PM men jag kollar nu.

EDIT: tack så mycket för svaret, då vet jag smile.gif

Men för att bli av med det så måste du köra en annan realese. (eller köpa en ordentlig versionwink.gif)

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...