T@wo Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Hej, har tänkt att göra en lista på vilka filmer jag har i Microsoft Excel 2007. Har tänkt ha det som följande: Men nu kommer själva grejen, om vi nu säger att jag vill "söka" efter en film eller visa dom i en ordning på till exempel genre hur gör jag för att få den att visa så som jag vill? Eller om jag till exempel vill sortera på release år? Eller ska jag använda något annat program? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 1. Markera cellen 2. Högerklicka i cellen välj format/formatera 3. Välj enligt bild nedan Sedan kan du välja enligt stigande eller fallande eller enligt egna parametrar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T@wo Posted December 11, 2009 Author Share Posted December 11, 2009 1. Markera cellen 2. Högerklicka i cellen välj format/formatera 3. Välj enligt bild nedan Sedan kan du välja enligt stigande eller fallande eller enligt egna parametrar Ah, tackar för hjälpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 Så lite så .. det är ju därför vi finns här för att hjälpa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts