pirjohelena Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 Jag kan inte öppna bilder i Photoshop elements 5. Den säger att filen DLBTGF.DLL saknas. Vad ska jag göra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 Jag kan inte öppna bilder i Photoshop elements 5. Den säger att filen DLBTGF.DLL saknas. Vad ska jag göra? Filen hör till Microsoft Visual C++... Har det fungerat tidigare? Här hittar du till Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package för 32 bitars!!! Visual C++ Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pirjohelena Posted December 4, 2009 Author Share Posted December 4, 2009 (edited) Det har fungerat tidigare. Hur ser jag om C++ har installerats korekt? Jag får samma felmeddelande som förut. Jag har windows xp. Edited December 4, 2009 by pirjohelena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts