Adis112 Posted December 24, 2009 Share Posted December 24, 2009 hej, min kompis ville installera men under installationen poppar en ruta upp där det står "det gick inte att visa avbildningarna som finns för installationen" lite konstigt. ungefär samma problem som denna killen .hur ska han ta sig till? va kan han göra ? mvh ado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian_se Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 (edited) hej, min kompis ville installera men under installationen poppar en ruta upp där det står "det gick inte att visa avbildningarna som finns för installationen" lite konstigt. ungefär samma problem som denna killen .hur ska han ta sig till? va kan han göra ? mvh ado 2 punkter som kan orsaka detta Dålig dvd media DVD drive är kass Filler kan ej extraherat from dvd media PS ni använder en beta version på win 7 !!!! och jag tror att den är laddad from torrent, eller ? Edited December 25, 2009 by Adrian_se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adis112 Posted December 25, 2009 Author Share Posted December 25, 2009 skivan är bränd korrekt. eftersom skivan har fungerat utmärkt på andras datorer. japp, han har laddat ner den. men endast för test någon vecka. så då är det dålig dvd drive? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Alltså att dvd läsaren skulle vara kass. Ett tips, jaga tag på ett usbminne och gör detta bootbart för att sedan köra installationen från detta, så utesluter ni något som helst problem med skivor eller läsare. http://www.intowindows.com/how-to-install-windows-7vista-from-usb-drive-detailed-100-working-guide/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adis112 Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 gjorde dom du sa. fungerade utan problem. tack så mkt !! ado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 låter bra det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts