Cazz Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 Har skaffat mig en Nokia N70 där man bland annat kan synka kalendern med datorn. Det finns inte så många i listan som har stöd för sync så jag blev lite glad när jag läste att windows kalender hade visst stöd för det. Men tyvärr hade nu Microsoft tagit bort det för att tvinga en att köra deras Live men jag vill inte ha IM eller E-post eller vad tusan de läggar in utan bara en stand alone kalender som jag kan synca med. Den information jag har fått så stöds följande Microsoft Outlook 2000, 2002, 2003, and 2007 Microsoft Outlook Express / Windows Address BookMicrosoft Windows Calendar and Contacts Lotus Notes 5.x, 6.x, 7.0, and 8.x Lotus Organizer 5.x and 6.x Men ingen av dom är varken gratis eller bara en kalender. Har nu ingen aning om vad tusan jag ska kunna använda. Någon som kan ge ett tips?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCfreak Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 Kolla denna. Kanske kan va nått? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazz Posted January 10, 2010 Author Share Posted January 10, 2010 Ursäkta att jag inte svarade. På något sätt så såg jag inte att någon hade skrivit Nja för det första så kör jag inte med Google kalender, för det andra vill ja synca med dockningstationen och inte via nätet för det blir dyrare. Är osäker om den nya kalender fungerar att synca eller om den ens är bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts