kudden Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Hej. Titta i så fall på en enligt mitt tycke en av dom bästa filmer som gjorts.A beautiful mind med en av dom bästa skådisarna,Russel Crowe.Kanonfilm. 21.25 direkt efter robinson i fyran. Direkt efter den en annan höjdare.Pulp fiction.Det blir fredagsmys på lördag i stället Kanske småsmuttande på en god whisky till. För en gångs skull en TV-kväll som är riktigt bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Hej. Titta i så fall på en enligt mitt tycke en av dom bästa filmer som gjorts.A beautiful mind med en av dom bästa skådisarna,Russel Crowe.Kanonfilm. 21.25 direkt efter robinson i fyran. Direkt efter den en annan höjdare.Pulp fiction.Det blir fredagsmys på lördag i stället Kanske småsmuttande på en god whisky till. För en gångs skull en TV-kväll som är riktigt bra Skojig rubrik du har: Inget att göra ikväll? Men ändock full upp med att titta på D-Burken! -Jo, jag förstår, det menas vi andra &xå! Ha en bra burkkväll i.a.f........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Hej. Titta i så fall på en enligt mitt tycke en av dom bästa filmer som gjorts.A beautiful mind med en av dom bästa skådisarna,Russel Crowe.Kanonfilm. 21.25 direkt efter robinson i fyran. Direkt efter den en annan höjdare.Pulp fiction.Det blir fredagsmys på lördag i stället Kanske småsmuttande på en god whisky till. För en gångs skull en TV-kväll som är riktigt bra Får nog skaffa mig ett svenskt Canal Digital kort snart! TV i detta avlånga grannland är kort sagt, hemsk! Ha en trevlig kväll, filmer är kanon som du nämner. Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts