Gå till innehåll

Jag måste bara få skriva detta!


Sunshine

Recommended Posts

;) Detta FORUM har för min del inbringat och tillfört/gett mycket. Så jag vill på detta vis tacka ALLA än en gång för ett underbart tillförande av information av diverse saker som gagnar alla.

Dessutom så kan jag meddela, att jag har fått Världens vän på detta vis. MH, ta åt dig nu! Hoppas att det blir ännu flera och att, om det ej blir för långa sträckor. Vara vänliga som vi är i forumet, kunna träffas och ha en weekend, äta/dricka gott och dela utbyten med varandra? Skulle inte det vara en grej?

Någon/några som tycker det är dåligt, får gärna skriva motsvar!

MVH//////// Sunshine ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd på väggen!!!!!! :lol::lol::lol::lol: TheKaka & BERS? Är det gott? Själv föredrar jag en maträtt med PiriPiri och Bers!

Redigerad av Sunshine
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TheKaka & BERS? Är det gott? Själv föredrar jag en maträtt med PiriPiri och Bers!

Samma här. Fast öl, läsk med stark mat brukar egentligen inte vara något vidare.

Finfint däremot med starkmat + is kallt vatten + kort senare, tja ett gäng bira/groggar.

Skål! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här. Fast öl, läsk med stark mat brukar egentligen inte vara något vidare.

Finfint däremot med starkmat + is kallt vatten + kort senare, tja ett gäng bira/groggar.

Skål! :)

-JO! Med ett vitt bröd till, så kan både det ena & andra åka ner! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

;) Detta FORUM har för min del inbringat och tillfört/gett mycket. Så jag vill på detta vis tacka ALLA än en gång för ett underbart tillförande av information av diverse saker som gagnar alla.

Dessutom så kan jag meddela, att jag har fått Världens vän på detta vis. MH, ta åt dig nu! Hoppas att det blir ännu flera och att, om det ej blir för långa sträckor. Vara vänliga som vi är i forumet, kunna träffas och ha en weekend, äta/dricka gott och dela utbyten med varandra? Skulle inte det vara en grej?

Någon/några som tycker det är dåligt, får gärna skriva motsvar!

MVH//////// Sunshine ;)

Tack Sunshine! :D

En alldeles excellent ide!

Väl värd att planera vidare på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att i dagsläget, kan vara svårt att få till en träff av VI som använder oss av detta FORUM. Men, jag tyckte att idén var så god som man kan önska sig. Men, har man ej för långa sträckor, då kan man ju faktiskt göra en intresseanmälan och bestämma en närbelägen plats för en weekend! Så har man 50 mil i omkrets, dela denna och se hur många som kan ansluta sig, därmed finns de/dom som kan samåka också. Eller någon/några som verkligen har tänkt ta en lång semestertur. Jag har en som bor bara 7 mil bort, så då kan man ju prata med varandra och fundera lite.

Ah! Bara ett förslag till...... ;)

Redigerad av Sunshine
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...