Newman Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Har haft problem med att öppna Firefox. Det verkade som att det redan var öppet men låg osynligt någonstans ( Nej, det var inte igång enl. aktivitetshanteraren) Gick i alla fall inte att öppna annat än efter omstart. Fast jag försökte få in Firefox addressen så startade msn och därifrån fick jag öppna Firefox. Nu verkar det som att jag fått till det på något sätt, men saken är den: jag hatar msn:s sida och vill inte se den. Kan man få bort msn på något sätt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zub Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 (edited) Är väl bara att byta startsida ? Inställningar, första fliken i firefox, där står vilken sida du har som startsida. Ändra den å prova så borde det inte öppna msn. Sen så kan du klicka ur valet att öppna msn today eller vad den heter i msn:s inställningar (alltså i chattprogramet) om det är den du menar. Den ploppar upp varjegång du startar datorn eller msn. Edited January 20, 2010 by zub Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts