PCGuiden Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Hej Morsan har speedmail som mailtjänst och nu skulle jag vilja underlätta för henne genom att använda tjänstens pop3 tjänst kopplad till Windows Mail men då jag skall kolla vilka inställningar man skall göra så blir det som följer: "Administratören har avaktiverat tillgång till externa konton" Frågan är vart ställer man in så att man får tillgång till att ändra detta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Skämt & sido! Din mor är admin & Du är gäst, då kan man inte ändra på nått! Be din mor om att få logga in som admin & försök sedan igen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted January 24, 2010 Author Share Posted January 24, 2010 det är hennes konto jag är inne på så hon är admin.. kanske är det tjänstens admin som har stängt av tjänsten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Nä, tjästen skall väl inte kunnas avstängas? Hoppas att Du får till det. Har dock ingen erfarenhet själv av speedmail. Kör själv Sprays & den funkar till 100%....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted January 25, 2010 Author Share Posted January 25, 2010 Någon som kan något om detta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Någon som kan något om detta Kan det vara så att Speedmail.se har stängt av denna funktion? Har du kontaktat deras support, support@speedmail.se , för att få info? Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts