Sunshine Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Hej mitt vinterland, nu är jag här Nu biter frosten i min kind, ty kall är kvällen Hej mitt vinterland, se månen där Den lyser kyligt kring, på mörka himlapällen Bjällrans klang nu friden stör När vi genom skogen kör Bofink uti granens topp Förlåt att vi väckte dig opp Hej mitt vinterland nu är jag här Och vinter håll i dig Nu blinkar stugans ljus mot mig I mitt vita vinterland Bjällrans klang nu friden stör När vi genom skogen kör Bofink uti granens topp Förlåt att vi väckte dig opp Hej mitt vinterland nu är jag här Och vinter håll i dig Nu blinkar stugans ljus mot mig I mitt vita vinterland I mitt vita vinterland :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malou Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 (edited) Hej Sunshine och tack så jättemycket (den sången (julsång) gillar jag väldigt mycket) Ja imorgon så lämnar jag storstaden Göteborg och åker jag hem igen till mitt eget lilla vinterland (som jag kallar det) ute på bondvichan //Malou Edited January 28, 2010 by Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Hej Sunshine och tack så jättemycket (den sången (julsång) gillar jag väldigt mycket) Ja imorgon så lämnar jag storstaden Göteborg och åker jag hem igen till mitt eget lilla vinterland (som jag kallar det) ute på bondvichan //Malou Det var längesedan man såg dig. Var bodde du i gbg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 29, 2010 Author Share Posted January 29, 2010 Det var längesedan man såg dig. Var bodde du i gbg? Södra Lappland!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malou Posted January 29, 2010 Share Posted January 29, 2010 Det var längesedan man såg dig. Var bodde du i gbg? Hej Kudden! Ja det var ett tag sedan och säger detsamma om dig (längesedan man såg dig) Bodde i de norra delarna av Göteborg //Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts