Gå till innehåll

QUEEN!


Sunshine

Recommended Posts

Köpte ett kassettband 1975 med Queen, Golden Hour för 49 spänn. Tyvärr så låg det och tog åt sig värme i bilen, så att det svajar lite, idag så erbjuds det en hel del kosing för ett perfekt sådant kassettband. Kanske ett par tusen, om man har tur! Skit åsså! :( :( :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte ett kassettband 1975 med Queen, Golden Hour för 49 spänn. Tyvärr så låg det och tog åt sig värme i bilen, så att det svajar lite, idag så erbjuds det en hel del kosing för ett perfekt sådant kassettband. Kanske ett par tusen, om man har tur! Skit åsså! :( :( :(

Undrar om den var värd så mycket?

Har Frank Zappa och mothers of inventions allra första LP.Freak out.Från -66.

Trodde den var värd mycket,men ack vad jag bedrog mig.

Den var nämligen tryckt i tyskland av verve och då sjunk priset..

Det skulle vara originalet från USA..

Redigerad av kudden
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlorade alla vinyler för många år sedan vid ett inbrott!

Lite trist, hade en hel del kul gamla klassiker från 70 talet!

Undrar om CDn någonsin kommer att kunna bli sådana objekt??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlorade alla vinyler för många år sedan vid ett inbrott!

Lite trist, hade en hel del kul gamla klassiker från 70 talet!

Undrar om CDn någonsin kommer att kunna bli sådana objekt??

Tragiskt!!.. bara förnamnet! ..vet inte hur mycket o vad jag blivit av med i de källarförådsinbrott jag varit med om... (när jag var 13-14 bast, alltså för ca 43 år sedan, knyckte jag själv prylar från folks källarförråd så jag ska inte kasta sten i glashus som det heter ..).. så jag får säkert "tillbaka" enligt den s.k. karmalagen ( ..som du sår får du skörda)..

Borrmaskiner alá slag, många typer av verktyg av bra kvalitet som jag skulle kunna behöva i nuläget men f*nsiken så dyra å köpa idag..... å min vinyl-skivsamling med bl.a. AfterMath som jag nyss nämnde vete17 när jag såg senast så... ska kanske kolla efter den i källaren.... det kan dröja ½-1 år ibland innan jag kollar mina förråd...hUUva

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...