PCGuiden Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 Jag kör betaversionen av Office outlook Jag hade tills idag tre konton synliga sedan gjorde jag ett konto till men den dyker inte upp sist i raden av mailaadresser som jag ser enligt bild var ändrar man så man ser fler mailadresser för jag ser i mina settings att det finns fyra men jag ser bara 3 fysiskt på skärmen ... ?? Någon som vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 Vilken typ av konto lade du till, möjligtvis ett POP3-konto? Kontot "Outlook data file", vad innehåller den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted February 7, 2010 Author Share Posted February 7, 2010 japp ett pop3 konto till den översta innehåller inget Kan detta vara till hjälp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts