Mats H Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Här hittar ni de versioner som installeraren inte tar bort. Möjligen har detta uppmärksammats tidigare! Men tar mig friheten att göra det igen! Filerna är ganska stora, mellan 75 till 85 Mb, så en uppstädning fram till den version du använder är bra att göra! Ditt datornamn/Appdata/Local/Google/Chrome/Application Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swerogge Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Är konfunderad sedan några dagar/veckor tillbaka.. anledningen till det är att jag numera inte hittar "appdata.. osv" i min utforskare... mkt märkligt o jag undrar ju förståss vad 17 gubbar det kan bero på.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Är konfunderad sedan några dagar/veckor tillbaka.. anledningen till det är att jag numera inte hittar "appdata.. osv" i min utforskare... mkt märkligt o jag undrar ju förståss vad 17 gubbar det kan bero på.. AppData är en dold mapp... under Verktyg/Mappalternativ fliken Visning... bocka i "Visa dolda mappar". Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swerogge Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 AppData är en dold mapp... under Verktyg/Mappalternativ fliken Visning... bocka i "Visa dolda mappar". Mange Tusen tack Mange! En gammal kunskap som för mig tydligen gått förlorad nånstans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Hehe... "glad to help" // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts