Gå till innehåll

Dvd/Cd enhet


cadde

Recommended Posts

Försöker spela upp dvd eller cd,det fungerar inre. Stoppar in skivan,det surrar en stund och sen blir det tyst. Är det någon som vet hur jag ska gå till väga för att kunna se på film från skivan?

tacksam för goda råd!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du detta problemet endast när du ska spela upp film eller även t ex program? Ser du Dvd/Cd i Den Här Datorn eller i enhetshanteraren?

Mange

Jag ser den i enhetshanteraren men det det står att registret är ofullständigt eller skadad (kod 19)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser den i enhetshanteraren men det det står att registret är ofullständigt eller skadad (kod 19)

Testa att köra den bifogade filen. Minns jag inte fel så är det den eminenta "e-son" på forumet som har gjort den. Hoppas det verkligen var han som gjort den, annars ber jag om ursäkt.

Bara dubbeklicka och starta om datorn efteråt.

// Mange

RemoveUpperLowerFilters.reg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa att köra den bifogade filen. Minns jag inte fel så är det den eminenta "e-son" på forumet som har gjort den. Hoppas det verkligen var han som gjort den, annars ber jag om ursäkt.

Bara dubbeklicka och starta om datorn efteråt.

// Mange

RemoveUpperLowerFilters.reg

Windows mediaplayern kunde inte spela upp för det saknas tydligen en avkodare, hur kan man

vad gör man då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Windows mediaplayern kunde inte spela upp för det saknas tydligen en avkodare, hur kan man

vad gör man då?

Nu kan jag i allafall spela upp musik från cd:n,jättebra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Windows mediaplayern kunde inte spela upp för det saknas tydligen en avkodare, hur kan man

vad gör man då?

Du saknar Codecs... installera t ex K-lite Codec Pack (bara codecs) så kommer du vara välutrustad för de flesta format.

// Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:D

Du saknar Codecs... installera t ex K-lite Codec Pack (bara codecs) så kommer du vara välutrustad för de flesta format.

// Mange

Jättetack,nu fungerar det perfekt :D

//cadde

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...