Sunshine Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 http://netaddict.se/player/f15000/p15005.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stim Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 som vanligt fullt upp i Lapland ser jag? Jo jag minns det där mycket väl. Inget favorit tecknat för min del dock men en tjej jag var tillsammans med var detta en av hennes favoriter när hon var barn. För mig var det mer Tintin och Kapten Haddock som gällde. Även Doktor Snuggles var grymt har jag för mig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted March 20, 2010 Author Share Posted March 20, 2010 som vanligt fullt upp i Lapland ser jag? Jo jag minns det där mycket väl. Inget favorit tecknat för min del dock men en tjej jag var tillsammans med var detta en av hennes favoriter när hon var barn. För mig var det mer Tintin och Kapten Haddock som gällde. Även Doktor Snuggles var grymt har jag för mig OOOOOOOOOPPPPS! Måste va ett tag sedan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stim Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Inte så länge sen, 70? början på 80-talet kanske. Tintin hade jag till och med en del av på VHS-kassett och finns säkert kvar nånstans i källaren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Roadrunner är ju bland de bästa tecknade!! :lol: Rena nostalgin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts