eksveaer Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Hopp, jag har fått lite problem med K7NC18 moderkort. Det som inte fungerar är outbound, kan icket använda mikrofonen över huvud taget, hör bara ett svagt brus när jag försöket. Har provat massor med olika drivrutiner till samma serie, men ingenting fungerar. Ljudkortet är intregrerat (stavning) och har funkat innan, haft datorn i 1,5 år. Har även prövat att installera om XP. Har säkert missat något som jag borde säga, bara säg till om ni ser nåt som ni behöver veta . tacksam för svar eksveaer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Har säkert missat något som jag borde säga, bara säg till om ni ser nåt som ni behöver veta .tacksam för svar eksveaer Hej Kör du D eller G modellen ? http://www.leadtek.com.tw/eng/support/list_driver.asp Hursomhelst har du allt jag kan hitta om detta här så det är väl att kolla igenom deras BIOS samt drivrutiner. 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts