c.liljeblad Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 Jag har försökt att uppgradera mitt Vista 32bit till W7 32 bit men får varje gång upp följande meddelande: Det gick inte att installera de begärda filerna. Filen kanske är skadad eller saknas. Kontrollera att alla filer som behövs för installationen är tillgängliga, och starta därefter om installationen. Felkod: 0x80070570 Vad är det för fel? Jag har uppdaterat Vista men funkar ändå inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 1. Kontrollera så du inte har något RAM-minnes problem! 2. Tag ur RAM-minnen och prova en & en. 3. Se så att minnena är av samma typ. 4. Lycka till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Har du bränt skivan själv eller är det officiellt media? Om du bränt själv testa att bränna om fast med en lägre hastighet, t.ex. 2X. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts