Mats H Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Trevligt att se på morgonen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Ett riktigt stolt par! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted June 9, 2010 Author Share Posted June 9, 2010 Något till middagen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Något till middagen! Jösses! Jag vet inte ens vad det är för en sorts pippi. Kanske pärlhöna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 En tjäder of course Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted June 9, 2010 Author Share Posted June 9, 2010 (edited) Jösses! Jag vet inte ens vad det är för en sorts pippi. Kanske pärlhöna Kanske de borde ha i Botaniska, så du kan gå och mata på söndagspromenader! Här går de under namnet, söndagsmiddag! Edited June 9, 2010 by Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Kanske de borde ha i Botaniska, så du kan gå och mata på söndagspromenader! Här går de under namnet, söndagsmiddag! hehe. Sist jag tog en söndagspromenad var vid härlanda tjärn. Då blev jag nästan attackerad av en galen svan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts