johaseo Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Outlook 2007 och Visual Studio 2010 RC på samma maskin initiaterar en ny installations instans så snart jag startar outlook 2007, varför? Och hur felsöker jagd en där addinen som inuti oultook triggar VS2010 RC att uppdatera? Vill stänga av den funktionen för att för övrigt fungerar VS 2010 RC riktigt bra. Dessutom så hjälper det inte att "vänta ut" den där uppdateringen för den håller på i en evighet och jag tvingas avbryta den. Det känns som ett klassiskt installationsfel där någonting sparkar igång en uppdatering. Hur spårar jag denna, dvs hur kan ajg analysera fram vad som i outlook initierar VS 2010 RC att hämta något? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Om du har möjlighet så kan du testa att avinstallera VS2010 RC och lägga in RTM istället. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts