Gå till innehåll

Windows Live Messenger


Recommended Posts

Hejsan!

var länge sedan ja var inne på forumet,

det är så att bilder fungerar inte som det ska och bilder stannar upp och kan ha blivit fel på min systers dator ok ska hem i morgon till mig och vill gärna ha hjälp innan ja åker hem igen till mig,

har försökt installera om Windows Live Messenger men hjälper inte men samma problem ändå,

tack i förhand,

mvh

Samuel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Kontrollpanelen, Lägg till/Ta bort program, markera och högerklicka på Windows Live, Avinstallera och reparera dyker upp, välj reparera.

Vid borttag av Messenger så är det viktigt att rensa tempfiler, med disk rensning och starta om datorn.

Hoppas att det hjäper.

Mvh

Mats H

Redigerad av Mats H
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är blinkningar som inte går i gång ok stannar bara utan att röra sig ok vissa bilder fryser fast på msn,

vet ej va det är för fel men kommer inte hinna göra något i dag till min syster ok hennes kille åker hem om en liten stund,

ja kan ju sända svaren till dem men de kan inget om data nästan utan ja får mest fixa till det mesta när ja hälsar på dem,

mvh

Samuel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

har de installerat något annat program för sina "blinkningar" t.ex Kiwee?

Det är i såfall något som ska avinstalleras, via kontrollpanelen, Program, Lägg till/Ta bort, sedan behövs t.ex Hijack this för att få bort resterna.

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja borde ha testat Hijack this men tänkte inte så långe men får fixa till det nästa gång ja åker ner till Växjö igen,

tack för hjälpen annars men ja återkommer om ja har problem eller har fixat till det,

ja kan inte skicka meddelande till min syster ok hennes kille för de skulle inte klara av det men men alla kan olika saker så ja får fixa till det när det blir av,

mvh

Samuel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...