ron Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Jag har problem med Firefox, den har bestämt sig för att inte visa siffror i telefonnummer. Som exempel så googlade jag "telefonlista" och tog första träffen http://www.stockholm.se/Fristaende-webbplatser/Stadsdelssajter/Sodermalm/Soderandan---Det-lokala-brottsforebyggande-radet/Telefonlista/ Fäller jag ner "myndigheter" så är det bara det första som syns och inga andra. Har Windows 7 pro samt Skype. Kan det vara skype som sabbar detta? Har för mig att Skype från börja´n vill lägga alla telefonnummer som länkar till sig själv. Avaktiverade jag det fel på något vis? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Troligen är det Skype som kladdar till det. Det finns en inställning som ger dig alternativet att ta bort integreringen på webbsidor. Bocka av den och prova igen. // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts