Sehnsucht Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 I nätverksanslutningar nere till höger har jag två vpn-anslutningar. Grejen är att jag endast behöver en av dessa. Var tar man bort den man inte vill ha längre? I xp tror jag det heter "visa nätverksanslutningar",men hittar inte detta i W7. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 Hej, Kontrollpanelen\Nätverk och Internet\Nätverks- och delningscenter _ Internetalternativ/Anslutningar Lägg till - Ta bort Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sehnsucht Posted June 18, 2010 Author Share Posted June 18, 2010 Nej,det går ej.Vart hittar man lägg till och ta bort? Hittar bara de anslutningar som är aktiva, dvs Internet och vpn anslutningen. Kan du visa på en bild? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 Hej, bild har jag ingen, men korrigerar mitt första inlägg med följande! Trodde att det skulle kunna ses i Internetverktyget! Beklagar det. http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/w7network/thread/1e283fc6-634b-4fd1-91c2-c51a1a78737f Open network and sharing center. On left side click on Change adpater settings. You will get all created VPN connections and you can delete what you don't need. Hoppas att detta ska hjälpa! Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sehnsucht Posted June 19, 2010 Author Share Posted June 19, 2010 Så nu gick det äntligen! Tackar och bugar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts